Handelsbetingelser

Generel info:
Webshoppen ejes og drives af Zusammen Aps, CVR. 33361378,
Adresse: Akacielunden 9, 4000 Roskilde.
Tlf.nr 20149366. Mail: zusammen@zusammen.dk

Spørgsmål:
Ring endelig til butikken i dagtimerne (mandag-fredag: 10-18 og lørdag-søndag: 10-15) på 20149366 eller henvend dig på mail til: zusammen@zusammen.dk hvis du har spørgsmål.

Vilkår og betingelser:
Læs venligst vores betingelser godt igennem, inden du handler hos os på webshoppen. Når du handler hos os, accepterer du nedenstående handelsbetingelser.

For at handle www.zusammen.dk skal du være fyldt 18 år. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra en forældre eller værge.

Sådan shopper du på Zusammen.dk:
1. Vælg dine ønskede varer.
2. Tryk ”Tilføj til kurv”.
3. Gå til kassen og indtast dine oplysninger.
4. Vælg betalingstype
5. Du vil derefter modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Hvis du har betalt via bankoverførsel, får du først en e-mail, når pengene er registreret på kontoen.

Betaling:
Vi modtager følgende betalinger:
– Paypal
Kreditkort via PayPal (kan gøres uden Paypal konto)
– Bankoverførsel

Hvad angår Paypal og kortbetalinger, trækkes beløbet ved bestilling.
Alle vores priser er inklusiv moms på 25% samt afgifter.

Forsendelser:
Vi sender dine varer i hele Danmark via GLS indenfor 1-3 hverdage.
Vi tilbyder fragtfri levering ved alle køb over 300,-. For køb herunder koster det 50,- i forsendelse.
Du modtager et track and trace nr. fra GLS.

Zusammen kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS.

Returneres forsendelsen af GLS til Zusammen pga. forkert oplyst adresse eller at forsendelsen ikke er blevet afhentet, påhviler den ekstra porto kunden selv.

Returret
Du har altid 14 dages fuld returret, når du handler på Zusammen.dk fra den dag, du modtager dine varer. Du skal huske at vedlægge din kvittering.

Sådan returneres varer:
Køb en returlabel til din pakke her: https://return.shipmondo.com/zusammen-returportal

 -Pak varen ordentlig ind i original emballage/pose* og udfyld returlabel. Samt vedlægge din kvittering.
– For at få det fulde beløb tilbage, skal varen returneres i samme salgsbare stand som ved modtagelse.
– Aflever pakken ved din nærmeste GLS pakkeshop og husk at få en kvittering på, at du har afleveret pakken.
– Når vi har behandlet din returnering, vil du modtage en e-mail.
– Der kan gå 3-5 hverdage, fra vi modtager pakken, til vi refunderer beløbet til det anvendte betalingskort/bankkonto. OBS: Hvis der er betalt via bankoverførsel, skal bankoplysninger medfølge.

OBS:
Det er ikke muligt at fortryde dit køb ved at undlade at afhente din pakke hos den valgte pakkeshop. Hvis dette sker, bliver der pålagt et fragtgebyr på 50 kr, som køber selv betaler. Dette gebyr vil således blive fratrukket værdien af refunderingen, når returpakken behandles.  

*For køb af sko gælder følgende: skotøjsæsker skal returneres sammen med skoene og skotøjsæsken skal være pakket ind i yderligere emballage. Returlabel må IKKE sættes direkte på æsken.

Vi modtager kun returpakker, som sendes direkte til vores adresse, og vi afhenter ikke pakker tilsendt pakkeshops.

Varens stand ved returnering:
Ved fortrydelse af køb og returnering af varer, skal du være opmærksom på, at du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end at prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i vores fysiske butik.
Hvis varen er prøvet yderligere end ovenfor beskrevet, vil varen blive betragtet som brugt og derfor af forringet værdi. Dette vil medføre, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Zusammen at vurdere varens stand.
Derudover mister du din fortrydelsesret, hvis du bryder emballagen på plomberede produkter.

Reklamation/Garanti
:
I henhold til Købeloven gives der gives 2 års reklamationsret. Vores reklamationsret dækker fejl i materiale og/eller fabrikation. Det er muligt at få din vare repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, alt afhængig af den konkrete situation. Reklamationsretten dækker ikke fejl eller eventuelle skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal indsende din reklamation hurtigst muligt, efter du har opdaget manglen/fejlen.

Reklamationen frafalder, hvis varen er brugt forkert, ligesom det heller ikke er muligt at benytte sig af reklamationsretten, hvis skader eller slitage er forårsaget af forkert brug eller slid.  
Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du sende en mail til zusammen@zusammen.dk med dit ordre nr., kvittering samt vedhæftet billede af skaden/fejlen og en beskrivelse.
Zusammen dækker fragtomkostninger i forbindelse med reklamationen.

REKLAMATIONER SENDES TIL:
Zusammen
Akacielunden 9, 4000 Roskilde
ATT: Reklamation.  

Vi modtager kun reklamationer, som sendes direkte til vores adresse, og vi afhenter ikke pakker tilsendt pakkeshops.

Annullering af ordre:
Hvis du vil annullere en ordre, du lige har lagt på Zusammen.dk, skal du hurtigst muligt kontakte butikken på 20149366 (tlf. tid: (mandag-fredag: 10-18 og lørdag-søndag: 10-15)

Datasikkerhed og persondatapolitik:
Zusammen anvender en sikker og krypteret betalingsserver med SSL protokol, hvilket betyder, din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende. 

Persondatapolitik:
Når du handler hos os, har vi brug for følgende:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Zusammen deler eller sælger ikke oplysninger om vores kunder til tredjepart.
Vi registrerer og videregiver udelukkende de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Zusammen opbevarer personoplysningerne i fem år, og derefter slettes de.

Den dataansvarlige på Zusammen.dk er Christian Pagh – christian@zusammen.dk






.