Betaling

Alle priser er inkl. dansk moms på 25%.

Zusammen modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, Mastercard, Paypal og MobilePay. Ved betaling med betalingskort vil betaling først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Zusammen krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Beløbet trækkes først, når vi sender varerne til dig. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Der er ikke mulighed for at betale via efterkrav.

Levering

Din pakke afsendes fra os indenfor 1-2 hverdage. Vi bestræber os på at sende bestillinger modtaget inden kl. 12.00 på hverdage samme dag.

Leveringsmuligheder

Ordrer til Danmark

Ved ordrer under 200 kr.
Som pakke til nærmeste GLS pakkeshop – 29 kr.
Som pakke leveret til arbejdspladsen/erhvervsadresse – 29 kr.
Som pakke leveret til døren – 39 kr.

 

Ved ordrer over 200 kr.
Som pakke til nærmeste GLS pakkeshop – 0 kr.
Som pakke leveret til arbejdspladsen/erhvervsadresse – 29 kr.
Som pakke leveret til døren – 39 kr.

Det er muligt at bestille til afhentning i den fysiske butik i Trekroner, Roskilde. Dette er selvfølgelig gratis.

Du vil modtage en mail så snart ordren er klar til afhentning.

Ordrer til udlandet

Pakker til udlandet koster 150 kr.
Bemærk at der kan være op til 10 dages leveringstid på pakker til udlandet.

Retur

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.

Ønsker du en returlabel, kan denne bestilles her.
Retur-label skal klistres på pakken der afleveres hos en GLS pakkeshop.

 

Udfyld blot vores returformular og send denne med varerne retur. Har du mistet din returseddel, kan du sende os en mail og få en ny tilsendt.

Reklamationsret

Zusammen yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Zusammen indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Zusammen returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

shop@zusammen.dk

Varereturnering foregår til følgende adresse:

Dankbar ApS
Att.: Zusammen online
Akacielunden 15
4000 Roskilde

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis medsendte returseddel.

Har du mistet din returseddel, kan du sende os en mail og få tilsendt en ny.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved. Bankoverførsel til samme kort der blev brugt ved bestilling.

Oplysning om klagemuligheder
Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos os, kan du indgive en klage til:
Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Hvis du vil gå videre med din klage
Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos os, kan du indgive en klage til:
Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3. sal Th.
DK-1609 København V
Du kan klage til Teleankenævnet via www.forbrug.dk

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.

Ønsker du en returlabel, kan denne bestilles her.
Retur-label skal klistres på pakken der afleveres hos en GLS pakkeshop.

Udfyld blot vores returformular og send denne med varerne retur. Har du mistet din returseddel, kan du sende os en mail og få en ny tilsendt.

Varens stand ved retur

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Forbehold

Zusammen.dk tager forbehold for prisfejl, tastefejl og udsolgte varer